Održana Edukacija o kompetencijskom pristupu nastavi (10. – 13. 12. 2019.)

doc. dr. sc. Siniša Kušić

U tjednu od 9. do 13. prosinca 2019. godine održana je prva u nizu edukacija u svrhu poboljšanja nastavnog procesa na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Tema edukacije bila je Definiranje ishoda učenja i njihovo usklađivanje s ostalim elementima nastavnog procesa: kurikulumsko-kompetencijski pristup u visokom obrazovanju, a voditelj doc. dr. sc. Siniša Kušić (FFRI).

Edukacija je održana u obliku četiri jednodnevne radionice na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu i lokacijskim odsjecima Petrinji i Čakovcu, a sudjelovali su nastavnici UFZG-a.

Edukacijom su ostvareni sljedeći ishodi:

1. Objasniti važnost i korisnost određivanja cilja i očekivanih ishoda učenja kao temeljnih pretpostavki nastavnog procesa u kurikulumsko- kompetencijskom pristupu
2. Razlikovati cilj od očekivanih ishoda učenja
3. Objasniti važnost taksonomija prilikom definiranja očekivanih ishoda učenja
4. Odrediti i napisati cilj nastavnog predmeta
5. Odrediti i napisati učinkovite očekivane ishode učenja za nastavni predmet
6. Konstruktivno povezati ishode učenja s didaktičkim i dokimološkim metodama u okviru jednog nastavnog predmeta

10. prosinca 2019. – PETRINJA
11. prosinca 2019. – ČAKOVEC
12. prosinca 2019. – ZAGREB
13. prosinca 2019. – ZAGREB

Cjelokupnu fotogaleriju možete pronaći u Galeriji.

Podijeli na društvenim mrežama:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email